۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۷

مهر گزارش می دهد؛

فقط انتقام سخت التیام است/ برپایی پویش های کمک به لبنان

فقط انتقام سخت التیام است/ برپایی پویش های کمک به لبنان

ساری- مردم ولایتمدار دیار علویان با اشاره به اینکه جریان مقاومت پویاتر از قبل به ایستادگی برابر ظالمان ادامه می دهد، انتقام سخت از غاصبان صهیونیستی را آرزوی ملت های مسلمان دانستند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: به اعتقاد مردم و صاحبنظران سیاسی و اجتماعی جریان مقاومت با خون شهدای آن بالنده و پویا تر می‌شود و روند انتقام سخت از متجاوزان و نیست و نابودی آنان را شتاب می بخشد.

سید حسن نصرالله نامی آشنا برای همه آزادیخواهان جهان است که تا پای جان در برابر استکبار و رژیم تا بن دندان مسلح غاصب صهیونیستی ایستاد و اکنون شهادتش موج تازه ای از انتقام خواهی و بیداری اسلامی را رقم زده است.

مردم ولایتمدار مازندران طی روزهای اخیر با برپایی تجمع‌های خودجوش و اعتراضی، انتقام سخت از رژیم سفاک، کودک کش و غاصب صهیونیستی را خواستار شدند و از مجامع بین المللی خواستند تا به سکوتشان برابر نسل کشی در غزه پایان دهند.

حزب‌الله امروز با شهادت «سید حسن نصرالله» به جهاد ادامه می‌دهد

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ناصر دین خدا به خدا پیوست، گفت: حزب‌الله امروز با شهادت دبیر کل این جبهه، مصمم‌تر از قبل به جهاد خود ادامه خواهد داد؛ باشد تا جهان عرب از این فداکاری‌ها درس بگیرند.

محسن خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برای شناخت جبهه مقاومت لازم است تا از هدف و زمان شکل‌گیری این جبهه اجمالی گفته شود، اظهار داشت: جبهه مقاومت تاریخی به اندازه‌ی اشغال سرزمین‌های فلسطین دارد اما محور مقاومت یک ائتلاف منطقه‌ای میان کشورهای ایران، سوریه، عراق و حزب‌الله لبنان با هدف پایان دادن به زیاده‌خواهی غرب و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از فلسطین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: بهمن ماه ۱۳۸۰ که جرج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا دولت‌های مذکور را به همراه کره شمالی و کوبا، محور شرارت دانست، پس از این سخنان، رهبری حکیم نظام اسلامی و شهید سید حسن نصرالله از عبارت جبهه مقاومت استفاده کردند تا دشمنان فرآیند این روش نوین را نتوانند، تخمین بزنند.

فقط انتقام سخت التیام است/ برپایی پویش های کمک به لبنان

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: دبیر کل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله از زمان سازماندهی جبهه مقاومت برابر اصول دفاع در اسلام همواره در تلاش بود تا خاکریزهای ایجاد شده به حمایت استکبار را عقب براند که در این امر در دو دهه اخیر موفقیت‌های چشمگیری کسب کرد.

خاکزاد تصریح کرد: مقاومت در واقع یک فرهنگ است که در حزب‌الله ریشه دواند و به جهت اعتقاد راسخ سربازان این جبهه به دین مبین اسلام هرگز عقب نشینی نکرده بلکه همواره پیشتاز میدان بودند.

وی عنوان داشت: گرچه نباید حضور و تأثیر شهید چمران در کنار امام موسی صدر را نادیده گرفت اما حزب‌الله لبنان در ۱۲ جنگ تحمیل شده از سوی اسرائیل مانند نبرد شش روزه و ۳۳ روزه، توانست رژیم صهیونیست را کاملاً با شکست مواجه کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از مهر ماه سال قبل که حماس به جبران حملات اسرائیل عملیاتی را در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرد، تاکنون در غزه و اخیراً در جنوب لبنان بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم جبهه مقاومت کرده است که بیش از ۲۳ هزار شهید از کودک و زنان بودند.

خاکزاد گفت: در واقع اسرائیل به میدان نبرد نیامد بلکه با سلاح‌های پیشرفته آمریکایی مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: رژیم غاصب کمتر از ۴۸۰ هزار نیروی انسانی دارد که با احتساب نیروهای ذخیره که اگر حملات هوایی را از او سلب کنند، توان جنگیدن روی زمین را ندارد؛ همان توانی که در جبهه مقاومت به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی شهدایی چون سلیمانی و مغنیه، امروز مضاعف بر محاسبات دشمن است.

حزب الله مستحکم است

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر آنکه حزب‌الله مستحکم‌تر از آن است که تضعیف شود، افزود: گاهی تصور می‌شود که نیروهای اسلام به دلیل شهادت فرمانده و رهبران به تضعیف روحیه مبتلا می‌شوند و در نتیجه دشمن فرصتی برای نهایی کردن اهداف خود به دست می‌آورد.

خاکزاد بیان کرد: ممکن است در بین لشگریان نظامی این امر عادی باشد اما در بین رزمندگان آغازی است برای تداوم راه و اتفاقاً توان حزب‌الله دو صد چندان می‌شود؛ در جبهه مقاومت مسبوق به سابقه است که با شهادت افراد مؤثر حتی، ذره‌ای ضعف و ناتوانی و از خود باختگی مشاهده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برعکس تصورات دشمنان، نیروی درونی در مصاف با دشمن مضاعف بر قبل از شهادت شهیدان است؛ دبیر کل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله آنچنان در جهان اسلام درخشش داشت که نور وجود با برکت این شهید کم فروغ نمی‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: حزب‌الله امروز با شهادت دبیر کل این جبهه، مصمم‌تر از قبل به جهاد خود ادامه خواهد داد؛ باشد تا جهان عرب از این فداکاری‌ها درس بگیرند.

فقط انتقام سخت التیام است/ برپایی پویش های کمک به لبنان

این روزهای نوای لبیک یا نصرالله و حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ظلم و جنایات رژیم اسرائیل را در کشتار مردم مظلوم و بی پناه غزه و لبنان و شهادت سید مقاومت را محکوم کردند و انتقام سخت را خواستار شدند.

علی حبیبی یک شهروند مازندرانی با اظهار اینکه رژیم سفاک اسرائیل از خط قرمزها عبور کرده است، افزود: چاره کار عزم و اراده بین المللی برای نابودی این رژیم سفاک است تا مردمان جهان از ظلم و جنایت آن آسوده شوند.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همان گونه که شهید قاسم سلیمانی خطرناک‌تر از قبل است، ادامه داد: خون و تیغ شهدای مقاومت و رهبر حزب الله نیز برنده‌تر از قبل خواهد بود.

پویش مازندرانی‌ها برای کمک به لبنان

هیأت و گروه‌های مذهبی در مازندران نیز با برپایی پویش‌هایی نظیر پخت غذای گرم برای شیعیان لبنان و ارسال هدایا و کمک‌های مردمی در تلاش هستند تا با کمک‌های مادی و معنوی در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و پیروزی جبهه حق علیه استکبار جهانی و صهیونیسم خون‌آشام و آمریکای جنایتکار به وظیفه خود عمل کنند.

محمد حسین طبرستانی فعال مذهبی و مسئول هیأت یا فاطمه الزهرا (س) بابل نیز با بیان اینکه با شهادت سید مقاومت و مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله، بار دیگر جهان اسلام فرزند عزیزی را برای تقویت هرچه بیشتر جبهه حق فدا کرد، گفت: سفاکان عالم همچون یزیدیان تاریخ، بهترین بندگان خدا را به شهادت رساندند تا رویارویی جبهه حق و باطل بار دیگر برای همه شفاف شود که نمی‌توان با دشمنان خدا مذاکره کرد و به وعده آنها امیدوار بود.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: ما در لبیک به فرمان جهاد عمومی حضرت امام خامنه‌ای بر خود فرض می‌دانیم به میدان آمده و از هرگونه کمک فروگذار نکنیم.

طبرستانی یادآور شد: برنامه‌های متنوع و همه‌جانبه‌ای تا اربعین شهادت سید حسن نصرالله انجام شده تا بتوانیم به صورت همه‌جانبه، جبهه مقاومت در لبنان و سایر محورها را پشتیبانی کنیم و هدایای دریافتی را به صورت مستقیم برای شیعیان لبنان ارسال کنیم.

کد خبر 6242420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha